Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2020 | Σχεδίαση και ανάπτυξη ρομπότ κοινωνικής αρωγής, κατάλληλου για ρόλο διαμεσολαβητή σε παιδιά με διαταραχές στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων: εφαρμογή σε δραστηριότητες με παιδιά φάσματος αυτισμού | Πλιάσα, Σοφία Φ. | |
2023 | Σχεδίαση και ανάπτυξη του πρωτότυπου μουσικού εκπαιδευτικού λογισμικού Synth4kids και αξιοποίησή του στη «Θεωρία της μουσικής» της ωδειακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα | Μυγδάνης, Ιωάννης Α. | |
2016 | Σχεδίαση και αξιολόγηση αρχιτεκτονικής για την ευέλικτη υποστήριξη της συνεργασίας στο διαδίκτυο: τεχνολογική και εκπαιδευτική προσέγγιση | Μαγνήσαλης, Ιωάννης Δ. | |
2011 | Σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με εκπαιδευτικό λογισμικό στη διδασκαλία της γλώσσας σε μαθητές με μαθη... | Ξάνθη, Στυλιανή Β. | |
2012 | Σχεδιασμός, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού (λογισμικού) υλικού μέσω Η/Υ: μια στρατηγική για την επίτευξη της περιβαλλοντική ευαισθητοποίησης των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Λούντζη, Μαρία | |
2014 | Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση μιας ευρω - μεσογειακής διαδικτυακής κοινότητας πρακτικής για την ενσωμάτωση της εκπαίδευσης για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην πανεπιστημιακή εκπαίδευση | Κλεισαρχάκης, Μιχαήλ Γ. | |
2020 | Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση προγράμματος Θεατρικού Παιχνιδιού για την προώθηση των αρχών της διαπολιτισμικότητας στις εκδηλώσεις εορτασμού των εθνικών και θρησκευτικών επετείων στο Δημοτικό Σχολείο | Κεφαλάκη, Μαρία Κ. | |
2006 | Σχεδιασμός, ανάπτυξη και διαμορφωτική αξιολόγηση ενός εικονικού περιβάλλοντος εργασίας για το σχεδιασμό προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης | Γαβριλάκης, Κωνσταντίνος Ι. | |
2004 | Σχεδιασμός, ανάπτυξη και εφαρμογή διαδικτυακού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος για την παραγωγή του γραπτού λόγου: η περίπτωση της ενισχυτικής διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας σε μαθητές με προχωρημένο επίπεδο ελληνομάθειας | Παραδιά, Μαρία Ι. | |
2007 | Σχεδιασμός, ανάπτυξη και υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο ανοιχτό υπαίθριο τεχνολογικό μουσείο της ΔΕΗ, στη λεκάνη Κοζάνης - Πτολεμαΐδας, με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με τίτλο "Από τον άνθρακα στον ηλεκτρισμό" | Σαββιλωτίδης, Κοσμάς | |
2021 | Σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού για τη διδασκαλία του μαθήματος Γεωλογία-Γεωγραφία σε μαθητές της Α τάξης του Γυμνασίου με Αναπηρία Όρασης | Μαρμαρινός, Κωνσταντίνος Δ. | |
2018 | Σχεδιασμός εκπαιδευτικών προγραμμάτων από τον κόσμο των φυσικών επιστημών για μη τυπικά περιβάλλοντα μάθησης, υπό το πρίσμα της θεωρίας της δραστηριότητας | Κορνελάκη, Αθηνά-Χριστίνα Γ. | |
2007 | Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός παιδαγωγικού προγράμματος για την περιβαλλοντική εκπαίδευση παιδιών προσχολικής ηλικίας με έμφαση στη δραματική τέχνη στην εκπαίδευση | Περδικάρη, Σοφία | |
2021 | Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός ψυχο-εκπαιδευτικού προγράμματος σε παιδιά πρώιμης εφηβείας για την μείωση του αισθήματος του φόβου - άγχους και την αλλαγή στάσεων αναφορικά με το πλαίσιο του θανάτου | Δικαίου, Γιαννούλα Π. | |
2023 | Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση επιμορφωτικού προγράμματος για εκπαιδευτικούς της ελληνικής γλώσσας της μειονοτικής εκπαίδευσης στην Αλβανία | Μπούρας, Σπυρίδων Θ. | |
2019 | Σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση μιας διδακτικής ακολουθίας στο πλαίσιο της εποικοδομητικής αντίληψης του αναλυτικού προγράμματος φυσικών επιστημών για τη διδασκαλία και τη μάθηση του πρώτου θερμοδυναμικού νόμου σε μαθητές της Β' Λυκείου | Μέλη, Καλλιόπη Κ. | |
2014 | Σχεδιασμός και ανάλυση δραστηριοτήτων των φυσικών επιστημών για μαθητές ηλικίας 5-9 ετών με τις σύγχρονες θέσεις της θεωρίας της δραστηριότητας (cultural- historical- activity theory - CHAT) | Θεοδωράκη, Χαρίκλεια Γ. | |
2004 | Σχεδιασμός και ανάπτυξη ανοιχτών συστημάτων σύγχρονης συνεργατικής μάθησης | Φειδάς, Χρήστος Α. | |
2019 | Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός μαζικού, ανοιχτού, διαδικτυακού μαθήματος (MOOC) για την αναπλαισίωση των φυσικών επιστημών στο κοινωνικοπολιτισμικό τους περιβάλλον | Λέτση, Άννα Ρ. | |
2019 | Σχεδιασμός και αξιολόγηση μιας σειράς διδασκαλιών στο πλαίσιο του γραμματισμού στις φυσικές επιστήμες: εισαγωγή στις αρχές της βιοκλιματικής και της αειφορίας | Γκιόκα, Αλεξάνδρα Σ. | |