Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2016Προσδιοριστικοί παράγοντες της ιδιωτικής επένδυσης στην ελληνική οικονομία την εποχή του ευρώΒλάχος, Βασίλειος Α.
2021Προσδιοριστικοί παράγοντες του κενού απόδοσης Φ.Π.Α. στην ελληνική οικονομίαΠαπαδάκης, Σπύρος Α.
1991ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΣπυράτου, Ευτυχία 
2009Προσέγγιση της ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής μάρκετινγκ: συνέργεια μεταξύ έντυπης διαφήμισης και συσκευασίας επώνυμου προϊόντος, μέσω της χρήσης του χιούμορΧατζηθωμάς, Λεωνίδας Δ.
2020Προς ένα ενιαίο ρυθμιστικό πλαίσιο, στην αγορά των χρηματοοικονομικών προϊόντων: αλληλεπιδράσεις μεταξύ εθνικών οικονομικών πολιτικών και διεθνώνΠαναγόπουλος, Αθανάσιος Γ.
2023Προς μία ευρωπαϊκή ομοσπονδία υπό το πρίσμα μιας δημοσιονομικής ένωσηςΔράκου, Ειρήνη Χ.
2008Προσομοιωμένα σταθμισμένα δείγματα ως διαδικασίες με άλματα: {μία } διαφορετική οπτικήΜαλεφάκη, Σωτηρία Ν.
2008Προτεινόμενη μεθοδολογία για την ανάπτυξη, την αποτύπωση και τη μέτρηση επίδοσης στρατηγικών διαχείρισης σχέσεων με πελάτεςΣουκάκος, Παναγιώτης Ι.
1999ΠΡΟΤΥΠΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΤριβέλλας, Παναγιώτης
2022Πρότυπα συνταγογράφησης και εκτίμηση κόστους με τη βοήθεια μεγάλων δεδομένων σε νοσήματα πνευμόνωνΛαμπρόπουλος, Ιωάννης Χ. 
2005Προυποθέσεις και προοπτικές ανάπτυξης του επαγγελματικού τουρισμού στην ΕλλάδαΓκρίμπα, Ελευθερία Μ.
2005Πώληση οργανωμένων ταξιδιών: συγκριτική μελέτη θεσμικών πλαισίων Κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής ΈνωσηςΤριανταφυλλίδου, Φιλιώ 
2020Πως η οργανωσιακή κουλτούρα επηρεάζει τη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού και την απόδοση της εταιρείας: σύγκριση ελληνικού και σκανδιναβικού μοντέλου διοίκησης ανθρώπινου δυναμικούΠαπαδιονυσίου, Ευαγγελία Α.
2011Ρητορική και πρόκληση: τα συναισθήματα, οι αξίες και οι στάσεις των καταναλωτών έναντι ρητορικών προκλητικών διαφημίσεωνΘεοδωράκης, Ιωάννης Γ.
2013Ρύθμιση χρηματοοικονομικών συστημάτων και ποσοτική σύγκριση με πληροφοριακά συστήματαΔημήτογλου, Αργυρώ Ε.
1992ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΗ ΑΠΟ ΠΛΟΙΑΠαζαρζής, Μιχαήλ
2016Σειριοποίηση προϊόντων πλατφόρμας υπό την επίδραση λειτουργικών περιορισμώνΚουμανάκος, Δημήτριος Π.
2015Σκέψεις και αντιλήψεις του υγειονομικού προσωπικού για την αποτελεσματική στελέχωση των μονάδων υγείας: εμπειρική μελέτηΜυλωνά, Βασιλική Γ.
1995ΣΠΙΝΑΛΟΓΚΑ: ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟ ΝΗΣΙ. ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΟΙΚΟΑΝΑΠΤΥΞΗΣΜηλιαράκη-Μαρκοπούλου, Μαρία
1993Σταθεροποιητικά προγράμματα, αξιόπιστα και πολιτικά κόμματα σε μικρές ανοικτές ευρωπαϊκές οικονομίες στη δεκαετία του '80Καπόπουλος, Παναγιώτης