Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2020 | Θεατρικές μέθοδοι και η διδακτική αξιοποίησή τους στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας στο δημοτικό σχολείο: το παράδειγμα του Μανδύα του Ειδικού | Κοσμά, Γεωργία-Μυρσίνη Ν. | |
2019 | Θεραπευτικές ιδιότητες του γραπτού λόγου: προβλήματα στην παραγωγή γραπτού λόγου και άγχος μαθητών με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Παπατρέχα, Βιργινία Μ. | |
2000 | Θεσμικός διαχωρισμός και συνεργασία μεταξύ νηπιαγωγείου και πρωτοβάθμιου σχολείου στη Γερμανία και στην Ελλάδα: εμπειρική - συγκριτική προσέγγιση των απόψεων Ελλήνων και Γερμανών εκπαιδευτικών | Βρυνιώτη, Καλλιόπη Π. | |
2021 | Θεσμικός εκδημοκρατισμός του σύγχρονου πανεπιστημίου | Παπανικολάου, Βάια Κ. | |
2024 | Θεωρία πολυπλοκότητας, επιστημολογικά και μεθοδολογικά ζητήματα στην έρευνα των κοινωνικών επιστημών: εφαρμογή της ανάλυσης δικτύων στις αναπαραστάσεις γνωσιολογικών πεποιθήσεων | Γκέβρου, Μαρία Σ. | |
2021 | Θεωρίες και πρακτικές για την εννοιολόγηση και τη διδακτική εννοιών της μαθηματικής ανάλυσης με χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών: η έννοια της "μεταβολής" και η δυνατότητα επιρροής της στη διδασκαλία βασικών εννοιών της ανάλυσης από την πρωτοβάθμια μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευση | Ρεμούνδου, Δήμητρα Ι. | |
2014 | Θρησκευτικός γραμματισμός: τρείς περιπτώσεις ορθόδοξου λόγου | Διαμαντής, Φώτιος Κ. | |
1983 | ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ | Μπίμπου-Κουτσούκου, Αγάθη | |
2008 | Ιατρική εκπαίδευση: σύγχρονες προτάσεις διδακτικής-μεθοδολογίας για την ιατρική εκπαίδευση στην Ελλάδα σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο: το παράδειγμα της ΩΡΛ. | Ραμουτσάκη, Ιωάννα Ά. | |
2005 | Ιδέες και αναπαραστάσεις μικρών παιδιών για τις τεχνολογίες της καθημερινής ζωής. Μια εποικοδομητική διδακτική προσέγγιση της τεχνολογί... | Τασιός, Αθανάσιος | |
1994 | ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΒΛΑΧΩΝ ΣΤΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΧΩΡΟ (1850-1913) | Κολτσίδας, Αντώνιος | |
2008 | Ικανότητα αναγνώρισης μαθητών με κινητική αδεξιότητα από καθηγητές φυσικής αγωγής, δάσκαλους και γονείς | Κυπαρίσσης, Μιχαήλ Κ. | |
2019 | Ικανότητα ανίχνευσης παιδιών με αναπτυξιακή διαταραχή κινητικού συντονισμού από δασκάλους, καθηγητές φυσικής αγωγής και νηπιαγωγούς με τη χρήση της λίστας παρατήρησης της δέσμης κινητικής αξιολόγησης MABC-2 | Δημητροπούλου, Δήμητρα Α. | |
2014 | Ικανότητες απόδοσης των ηγετών εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και συσχέτισή τους με χαρακτηρολογικές παραμέτρους | Αναστασίου, Αδάμος Α. | |
2007 | Ινστιτούτα επαγγελματικής κατάρτισης και αγορά εργασίας 1993-2003: μια εμπειρική έρευνα στο Νομό Αχαΐας | Γεωργιάδης, Δημήτριος Θ. | |
2012 | Ιστορία και εκπαίδευση ενηλίκων: τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας και η προσέγγιση του κοινωνικού και ιστορικού γραμματισμού | Σακκά, Βασιλική Ζ. | |
2012 | Ιστορία και πολιτισμός: ξυλογλυπτική και ξυλογλύπτες στην ελληνική Θράκη από το 1930 έως το 2011: πρωτογενές υλικό και αξιοποίηση στην εκπαίδευση | Ελευθερίου, Πιπίνη Ε. | |
2013 | Ιστορία και προσχολή αγωγή: από τα αναλυτικά προγράμματα στις εκπαιδευτικές εφαρμογές | Φαρδή, Κυριακή Κ. | |
2014 | Ιστορία του τουρκικού εκπαιδευτικού συστήματος και απόψεις των πανεπιστημιακών για τη διδασκαλία της ιστορίας: ιδεολογία και κριτική | Φιλιππίδου, Ελένη Γ. | |
2002 | Ιστορικά γεγονότα και ιδεολογήματα κατά τη διδασκαλία της ιστορίας στη δεκαετία 1950-1960 στο δημοτικό: ερευνητικές προσεγγίσεις | Εμμανουηλίδου, Ευμορφία Χ. | |