Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2010 | Συνδετικότητα και κειμενικοί δείκτες: χρήση και αξιοποίησή τους στη διδακτική πράξη της ΣΤ' δημοτικού | Βαρελά, Κάντια Λ. | |
2010 | Συνεκπαίδευση ή μη παιδιών με προβλήματα υγείας στο συνηθισμένο σχολείο: σχετικές αντιλήψεις εμπλεκομένων στην αγωγή και την εκπαίδευσή τους | Γεωργιάδη, Μαρία Σ. | |
2010 | Συνεκπαίδευση παιδιών με ή χωρίς ειδικές ανάγκες: στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Πατσίδου, Μαρίνα Γ. | |
2018 | Συνεκτικά νοητικά μοντέλα και κατακερματισμένη γνώση: μεθοδολογικά ζητήματα στην έρευνα για την κατανόηση εννοιών στις φυσικές επιστήμες | Βαϊοπούλου, Χαρίκλεια-Παναγιώτα Β. | |
2017 | Συνεργασία εκπαιδευτικών για την εφαρμογή ενός νέου προγράμματος σπουδών στα μαθηματικά στο Γυμνάσιο: αντιθέσεις και διδακτικές αποφάσεις | Στουραΐτης, Κωνσταντίνος Θ. | |
2014 | Συνεργασία και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής μέσα σε διαδικτυακές επαγγελματικές κοινότητες μάθησης | Ευφραιμίδου, Σοφία Ε. | |
2022 | Συνεργασία και επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών στην κοινότητα μάθησης: στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Νομού Αττικής | Τηλιγάδα, Ευμορφία Γ. | |
2014 | Συνεργασία σχολείου - οικογένειας στο πλαίσιο του αειφόρου σχολείου: μια έρευνα δράσης σε νηπιαγωγείο | Ναούμ, Έλλη Η. | |
2023 | Συνεργατική βηματική κατασκευή ψηφιακών ιστοριών από εκπαιδευόμενους εκπαιδευτικούς γλώσσας: παιδαγωγικές και γλωσσοδιδακτικές όψεις | Νικολοπούλου, Μαρία Γ. | |
2014 | Συνεργατική μάθηση μέσα από διαδικασίες παραγωγής εκπαιδευτικού λογισμικού | Κόλλιας, Αναστάσιος Κ. | |
2018 | Συνεργατική μάθηση με τη χρήση τεχνολογιών διάδρασης σε αλληλεπιδραστικές επιφάνειες | Ρεπαντής, Βυζαντινός-Στυλιανός Γ. | |
2002 | Συνεχιζόμενη εκπαίδευση: η περίπτωση της συνεχιζόμενης επιμορφωτικής διαδικασίας των πολιτικών κρατουμένων της περιόδου 1924 - 1974 | Καμαρινού, Κυριακή Α. | |
2011 | Συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και διδασκαλία: η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των επιστημολογικών πεποιθήσεων για τη διδασκαλία και μάθηση και της διδακτικής πράξης | Γκρίτζιος, Βάιος Α. | |
2021 | Σύνθεση τριλογίας παιδικού μιούζικαλ με θεματικό άξονα τον χρόνο (παρελθόν-παρόν-μέλλον) | Μέριανου, Αλεξάνδρα Ι. | |
2005 | Σύσταση και δόμηση μοντέλου επανεκπαίδευσης παιδιών με δυσχέρειες μάθησης κατά την προσχολική ηλικία | Αναγνωστοπούλου, Αρετή Ν. | |
2017 | Συστήματα απτών διεπαφών χρήστη και ανάπτυξη της αίσθησης του αριθμού με μικρά παιδιά: η παιδαγωγική μελέτη σχεδιασμού του AddOnTable | Χαλιαμπάλιας, Ρίζος Ζ. | |
2011 | Συστήματα διαχείρισης μάθησης(LMS) στη συνεχή εκπαίδευση - κατάρτιση: ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής για εργαζόμενους σε πολύγλωσσα και επικίνδυνα εργασιακά περιβάλλοντα | Καρακατσάνης, Κωνσταντίνος Δ. | |
2011 | Συστήματα διαχείρισης της διαθεματικότητας στην ελληνική υποχρεωτική εκπαίδευση | Τριανταφύλλου, Ανδρέας Ν. | |
2020 | Συστήματα συστάσεων στην εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση: σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση συστήματος συστάσεων, ενσωματωμένο σε σύστημα διαχείρισης μαθησιακών δραστηριοτήτων με σκοπό την υποστήριξη του μαθησιακού σχεδιασμού στην ηλεκτρονική μάθηση | Κάργα, Σουλτάνα Α. | |
2011 | Συσχέτιση καινοτομίας και διαχειρίσεως γνώσεως: ο ρόλος της διάχυσης γνώσεως στην καινοτομία των επιχειρήσεων: η περίπτωση των κυπριακών επιχειρήσεων - εμπειρική μελέτη | Γιαννής, Γεώργιος Κ. | |