Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Εκπαίδευση
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2012Στυλ διδασκαλίας και μεταγνωστικές δεξιότητεςΧατζηπαντελή, Αθανασία Π.
1988ΣΥΓΚΙΝΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥΠαπακωνσταντίνου, Αναστασία
2011Σύγκριση γλωσσικού προφίλ ελληνόφωνου και αλλοδαπού νηπίου (5-6 ετών)Γιαννέλη, Παναγιώτα Α.
2019Σύγκριση μαθητών με μη λεκτικές ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και μαθητών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος / αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας (σύνδρομο Asperger) ως προς τις επιτελικές λειτουργίες και την επίλυση μαθηματικών προβλημάτωνΙσμιρλίδου, Ελευθερία Κ.
2013Σύγκριση μιας συνεργατικής μαθησιακής δραστηριότητας σε πραγματικό και εικονικό 3D περιβάλλονΒρέλλης, Ιωάννης Γ.
2016Σύγκριση συνθέσεων μεθόδων και τεχνικών, για τη διδασκαλία αριθμητικών συνδυασμών των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΤέλη, Αφροδίτη Δ.
2013Σύγκριση των βιολογικών δράσεων φυσικών προϊόντων διατροφής: απαραίτητα ιχνοστοιχεία (Zn, Cu) σε διατροφικά προϊόντα σχολικών κυλικείων και η σχέση τους με τη σωματική-πνευματική ανάπτυξη των παιδιών-καταναλωτώνΦίλιου, Δήμητρα Σ.
2004Συγκριτικές επιδράσεις διαφορετικών τεχνικών εξάσκησης στη μάθηση και εκτέλεση αντιληπτικο-κινητικών δεξιοτήτων των άνω ακρώνΧατζηνικολάου, Κωνσταντίνος Η.
2015Συγκριτική αξιολόγηση στρατηγικών - πρακτικών για την προώθηση των εκπαιδευτικών και κοινωνικών διεργασιών ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό νηπιαγωγείο: έρευνα πεδίουΦύσσα, Αριστέα Ι.
1999Συγκριτική διδασκαλία λογοτεχνικών κειμένων στο Γυμνάσιο και το Λύκειο υπό το πρίσμα της ευρωπαϊκής διάστασης στην εκπαίδευση: θεωρία και πράξηΜπέλλα, Ζωή
2020Συγκριτική διερεύνηση της πραγματολογικής ικανότητας μαθητών δημοτικού σχολείου με τυπική ανάπτυξη, υψηλής λειτουργικότητας αυτισμό και ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΚριτσωτάκης, Γεώργιος Ε.
1999Συγκριτική έρευνα φυσικής αγωγής, αναψυχής και αθλητισμού στα ελληνικά και βρετανικά πανεπιστήμιαΜεσσήνης, Αλέξανδρος Δ.
2016Συγκριτική μελέτη διοικητικών διαδικασιών πριν την εισαγωγή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης με την υφιστάμενη κατάσταση στην Ελλάδα. Αντιπαραβολή της με άλλες ευρωπαϊκές χώρες: εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην Ελληνική Ανώτατη ΕκπαίδευσηΣιγάλα, Μαρία Γ.
2014Συγκριτική μελέτη παιδιών με συμπτώματα μετατραυματικής διαταραχής σε Ελλάδα και ΠαλαιστίνηΣταθοπούλου, Αγάθη Γ.
2017Συγκριτική μελέτη της εμπλοκής των γονέων στην εκπαίδευση παιδιών με και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςΑλβανόπουλος, Γεώργιος Ι.
2014Συγκριτική μελέτη της παραγωγής γραπτού λόγου στην Ελληνική ως μητρική και στην Αγγλική ως ξένη γλώσσα από δυσλεξικούς και μη δυσλεξικούς μαθητέςΜπασέκη, Βαΐτσα Π.
2008Συγκριτική μελέτη των αναλυτικών προγραμμάτων προσχολικής και πρωτοσχολικής εκπαίδευσης μεταξύ της Ελλάδος και της Λαϊκής Δημοκρατίας της ΚίναςΓκουντάντση, Παρασκευή Δ.
2011Συγκριτική μελέτη των θεσμών, αξιών και προτύπων συμπεριφοράς στα σχολικά εγχειρίδια των θρησκευτικών Ε' και ΣΤ' τάξεων του δημοτικού σχολείου 1993 και 2006Πούλιου, Καλλιόπη Π.
2010Συγκριτική μεταφρασιολογική προσέγγιση των ελληνικών μεταφρασμάτων του έργου Eugénie Grandet του Honoré de BalzacΜυρίλλα, Πολυξένη Ε.
2020Συγκριτική προσέγγιση των διδακτικών αρχών των Αναλυτικών Προγραμμάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών συστημάτων των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης: η περίπτωση της Φινλανδίας, Αγγλίας και ΕλλάδαςΜπίμπα, Μαρία Ν.