ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΦΑΣΕΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΣΕ ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ

Περίληψη

ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ Η ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΣΕ ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ (ΜΕΚ) ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΡΕΥΣΤΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ. ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΠΛΗΡΗΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ NAVIER - STOKES ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΟ ΚΑΜΠΥΛΟΓΡΑΜΜΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΗΣ ΡΟΗΣ ΣΕ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗΣ DIESEL ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΕΛΙΚΟΕΙΔΗ ΑΥΛΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΜΗ ΜΟΝΙΜΗ ΡΟΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΗΧΑΝΗΣ DIESEL ΜΕ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣ, ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ ΚΑΙ ΘΑΛΑΜΟ ΚΑΥΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΕΜΒΟΛΟ.ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΗΣ ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΝΙΜΗΣ ΡΟΗΣ(ΦΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ) ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ. ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΕΓΧΥΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΣΤΟΝ ΑΥΛΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ. ΑΠΟ ΤΙΣ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

IN THE PRESENT WORK THE SIMULATION OF THE FLOW INSIDE A RECIPROCATING INTERNAL COMBUSTION ENGINES (ICE) BASED ON THE METHODOLOGIES OF COMPUTATIONAL FLUID MECHANICS IS ATTEMPTED. THE NAVIER - STOKES EQUATIONS ARE PRESENTED AND THE FULL TRANSFORMATION OF THE GOVERNING EQUATIONS IN A GENERALIZED CULVILINEAR COORDINATE SYSTEM IS ANALYZED. THE FLOW FIELD UNDER STEADY CONDITIONS INSIDE A DIESEL ENGINE CYLINDER HEAD EQUIPPED WITH A SWIRL GENERATING HELICOIDAL INLET PORT, AS WELL AS THE TIME DEPENDENT FLOW FIELD INSIDE THE CYLINDER OF A DIESEL ENGINE, WITH ONE INLET VALVE, FLAT CYLINDER HEAD AND A CUP SHAPE COMBUSTION CHAMBER SHAPED INSIDE THE PISTON BOWL ARE NUMERICALLY SIMULATED. THE NEXT CASE EXAMINED CONCERNS THE NUMERICAL SIMULATION OF THE STEADY AND TIME DEPENDANT (COVERING THE INDUCTION AND COMPRESSION STROKES) FLOW FIELD INSIDE THE CYLINDEROF A MODERN DESING, HIGH SPEED GASOLINE ENGINE EQUIPPED WITH 4 VALVES CYLINDER HEAD. FOR THIS CASE THE FUEL SPRAY PORT INJECTION A ...
περισσότερα
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
DOI
10.12681/eadd/9028
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/9028
ND
9028
Εναλλακτικός τίτλος
NUMERICAL INVESTIGATION OF THE INDUCTION AND COMPRESSION STROKES IN RECIPROCATING INTERNAL COMBUSTION ENGINES
Συγγραφέας
Θεοδωρακάκος, Ανδρέας
Ημερομηνία
1998
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών
Εξεταστική επιτροπή
ΜΠΕΡΓΕΛΕΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΑΠΑΝΤΩΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΤΖΑΜΠΙΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΤΣΑΓΓΑΡΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
ΒΟΥΤΣΙΝΑΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΜΑΘΙΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Αριθμητική προσομιίωση; ΜΗΧΑΝΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ; ΡΟΗ ΑΕΡΙΟΥ; ΣΤΡΩΜΑΤΙΚΗ ΓΟΜΩΣΗ; Υπολογιστική ρευστομηχανική; Ψεκασμός καυσίμων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
394 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.