Προσαρμογή της μεθόδου της τεχνητής συμπιεστότητας σε ροές με ελεύθερη επιφάνεια και εφαρμογή της σε προβλήματα ναυτικής & θαλάσσιας υδροδυναμικής

Περίληψη

Η μέθοδος της Υπολογιστικής Ρευστομηχανικής έχει συμβάλλει καθοριστικά στην διαδικασία του σχεδιασμού σε όλα τα επίπεδα της επιστήμης του μηχανικού. Η ανάπτυξη της διαθέσιμης υπολογιστικής ισχύος έχει επιτρέψει την επέκταση των μεθόδων αυτών σε ροές με περισσότερες από μία φάσεις. Σε αυτήν την κατηγορία μεθόδων εντάσσονται και προβλήματα Ναυτικής & Θαλάσσιας Υδροδυναμικής. Τα μοντέλα πολυφασικών ροών μπορούν να προσαρμοστούν για την διφασική μοντελοποίηση των άμμεικτων ρευστών, του νερού και του αέρα. Η προκύπτουσα μεθοδολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάλυση προβλημάτων κυματικής διάδοσης, συνεκτικών φαινομένων κοντά σε στερεά τοιχώματα που βρίσκονται κοντά ή τέμνουν την ελεύθερη επιφάνεια, αλλά και να μοντελοποιήσει την αλληλεπίδραση κυμάτων με πλωτές κατασκευές. Η παρούσα διατριβή μελετά την επέκταση την μεθόδου της Τεχνητής Συμπιεστότητας σε ροές με ελεύθερη επιφάνεια, συζευγμένη με την μέθοδο του κλασματικού όγκου. Ο σκοπός της εργασίας είναι να δημιουργήσει μια πλήρη μεθ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Computational Fluid Dynamics (CFD) has enabled the design process in many engineering applications. Advancements in computing power have allowed for the extension of CFD methods in multi-phase flows. This category of methods can be directly applied in the field of Ship & Marine Hydrodynamics. Multi-phase modeling can be used to study the interaction of the two--immiscible fluids (air/water). A methodology can be formulated to address problems such as wave propagation, viscous effects close to surface piercing boundaries and wave--structure interaction. This thesis investigates the extension of the Artificial Compressibility (AC) method in free surface flows in conjunction with the Volume of Fluid (VoF) approach. The objective is to formulate a complete CFD methodology for the hydrodynamic analysis of ship hulls and offshore platforms. A thorough validation and verification process is followed. Carefully designed numerical experiments are conducted and results are compared against an ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/55809
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55809
ND
55809
Εναλλακτικός τίτλος
Adaptation of the artificial compressibility formulation to free surface flows with applications in ship and marine hydrodynamics
Συγγραφέας
Ντούρας, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής. Εργαστήριο Ναυτικής και Θαλάσσιας Υδροδυναμικής
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδάκης Γεώργιος
Βουτσινάς Σπυρίδων
Μπελιμπασάκης Κωνσταντίνος
Γιαννάκογλου Κυριάκος
Παπαδόπουλος Χρήστος
Σπύρου Κωνσταντίνος
Τζαμπίρας Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΆλλες Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογίες ➨ Μηχανική, γενικά
Λέξεις-κλειδιά
Υπολογιστική υδροδυναμική; Τεχνητή συμπιεστότητα; Μέθοδος του κλασματικού όγκου; Αλληλεπίδραση στερεού ρευστού
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)