Επαναχρησιμοποίηση λογισμικού στη μηχανική παιγνίων υπολογιστή

Περίληψη

Τα παιχνίδια υπολογιστών είναι ένα αναδυόμενο θέμα της επιστήμης των υπολογιστών, λόγω της ακμάζουσας βιομηχανίας τους, της πολιτιστικής τους επιτυχίας (ως μέσο ψυχαγωγίας ή σοβαρών σκοπών) και των ενδιαφερόντων θεμάτων για έρευνα. Η ανάπτυξη παιχνιδιών θέτει συγκεκριμένες προκλήσεις σε σύγκριση με την παραδοσιακή ανάπτυξη λογισμικού, π.χ. την ανάγκη για συνεχείς ενημερώσεις κώδικα, την ανάπτυξη των ενημερώσεων κώδικα, σχεδίαση, υψηλή ποιότητα, ευκολία συντήρησης κ.λπ. Αυτές οι ιδιαιτερότητες απαιτούν προηγμένη δυνατότητα συντήρησης, ενημέρωση κώδικα, χαμηλό κόστος ανάπτυξης. Υπό το πρίσμα των παραπάνω, σε αυτή τη διατριβή διερευνούμε τις δυνατότητες που προσφέρει η επαναχρησιμοποίηση κώδικα, σεναρίων, σχεδίων, για την άμβλυνση των προαναφερθέντων προβλημάτων.Ως πρώτο βήμα, και λαμβάνοντας υπόψη ότι η επιτυχία του παιχνιδιού συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με την ικανοποίηση που παίρνουν οι τελικοί χρήστες παίζοντας το παιχνίδι, πραγματοποιήσαμε μια μελέτη πεδίου για τους παράγοντες ικανοποί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Computer games is an emerging topic of computer science, due to their thriving industry, cultural success (as a means of entertainment, or serious purposes), and challenging topics for research. Game development poses specific challenges compared to traditional software development, e.g., the need for continuous code updates, the deployment of patches, etc. These specificities, urge for advanced maintainability, coding updates, low development cost. In light of the above, in this thesis we explore the potential offered by software reuse to alleviate the aforementioned problems.As a first step, and by considering that game success is highly connected to the satisfaction that end-users get from playing the game, we have conduced a large-scale survey to focus our investigation on the most influential gaming satisfaction factors. Out of this endeavor, we decided to focus the rest of the PhD project on game scenarios. In order for a scenario, or part of a scenario to be reused, three pre-co ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/53513
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/53513
ND
53513
Εναλλακτικός τίτλος
Software reuse in computer games engineering
Συγγραφέας
Πασχάλη, Μαρία-Ελένη (Πατρώνυμο: Ηλίας)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Σταμέλος Ιωάννης
Αγγελής Ελευθέριος
Αμπατζόγλου Απόστολος
Χατζηγεωργίου Αλέξανδρος
Κατσαρός Παναγιώτης
Τσιάτσος Θρασύβουλος-Κωνσταντίνος
Μπίμπη Σταματία
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Λογισμικό (software)
Λέξεις-κλειδιά
Eπαναχρησιμοποίηση Λογισμικού; Ανοιχτό λογισμικό; Παιχνίδια Υπολογιστών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)