Μελέτη και κατασκευή ψηφιακών περιβαλλόντων: ο ρόλος των χρηστών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας στον σχεδιασμό τους

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή μελετά τον σχεδιασμό και την κατάρτιση διδακτικών παρεμβάσεων πάνω στον σχεδιασμό εκπαιδευτικών παιχνιδιών από τους μαθητές της προσχολικής ηλικίας. Κατά τη διάρκεια της μελέτης, οι μαθητές συμμετείχαν σε μια σειρά διδακτικών παρεμβάσεων με στόχο την κατασκευή εκπαιδευτικών παιχνιδιών πάνω στον τομέα των μαθηματικών κανονικοτήτων. Η μελέτη παρουσιάζει έναν πειραματικό σχεδιασμό με ελέγχους πριν και μετά και δύο ομάδες: πειραματική και ελέγχου.Η ανάλυση των αποτελεσμάτων δείχνει ότι η συμμετοχή νηπίων στην κατασκευή παιχνιδιών βοηθά στην ανάπτυξη δεξιοτήτων στην κατασκευή παιχνιδιών αλλά και προβλημάτων.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present research studies the design and development of didactical interventions on educational game design by students in the early childhood.During this study, students participated in a series of didactic interventions intending to help them design educational games about pre-algebraic patterns. The study features an experimental research design with pre and post tests and focus and control groups.The analysis of the study results shows that early childhood students' participation in game design activities helps the development of game design skills and problem posing skills.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42273
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42273
ND
42273
Εναλλακτικός τίτλος
Design and development of digital environments: the role of early childhood students
Συγγραφέας
Καλμπουρτζής, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Τζεκάκη Μαριάννα
Βέγλης Ανδρέας
Τσιτουρίδου Μένη
Καλδρυμίδου Μαρία
Σκουμπουρδή Χρυσάνθη
Παπανδρέου Μαρία
Κυνηγός Χρόνης
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Μαθηματικά
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Τέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική)
Λέξεις-κλειδιά
Παιχνίδι; Σχεδιασμός; Μαθηματικά; Εκπαιδευτική τεχνολογία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
329 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)