Η εφαρμογή τεχνικών ανάλυσης κινδύνου σε εκπαιδευτικά δεδομένα ηλεκτρονικής μάθησης

Περίληψη

Σε αυτή τη διατριβή αναλύεται η έννοια της ηλεκτρονικής μάθησης, περιγράφονται τα συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης και παρουσιάζεται μια συστημική προσέγγιση για την ανάπτυξη εκπαιδευτικών διαδικτυακών συστημάτων, ενώ έμφαση δίνεται σε μια ιδιαίτερη φάση της διαδικασίας ανάπτυξης που είναι ο μαθησιακός σχεδιασμός.Παράλληλα αναλύεται η έννοια του κινδύνου και περιγράφονται οι διαδικασίες ανάλυσης και διαχείρισης των κινδύνων. Πιο συγκεκριμένα, η διατριβή εστιάζει στον κίνδυνο της αποτυχίας ενός ηλεκτρονικού μαθήματος και κυρίως η ερευνητική προσπάθεια στρέφεται στον προσδιορισμό εκείνων των παραγόντων που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στον κίνδυνο, ένας μαθητής να κοπεί και παράλληλα θα μπορούσαν να οδηγήσουν τη μαθησιακή διαδικασία σε ένα αρνητικό αποτέλεσμα.Η συγκεκριμένη διατριβή παρουσιάζει μια συγκεκριμένη μεθοδολογία που αναπτύχθηκε για τη διαχείριση του κινδύνου της αποτυχίας του μαθητή στα ηλεκτρονικά μαθήματα και παρουσιάζεται η εφαρμογή της εν λόγω μεθοδολογίας σε δύο ηλεκτρονικά μα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the context of this dissertation, the concept of e-learning is analyzed and the systems for e-learning are described. Additionally, a systemic approach for the web instructional systems’ development is presented and emphasis is laid on a particular phase of the development process which is the learning design.In parallel manner, the concept of risk is analyzed and the process for risk analysis and risk management are also described. In a more elaborate manner, the dissertation focuses on the risk of an e-learning course failure and mainly the research has been directed into identifying risks factors that could lead to the inclement state a student not culminate a specific course successfully, denoting that the entire learning process might be led to a negative outcome.This dissertation exhibits a specific methodology developed for managing the risk of students’ failure in e-learning courses. That methodology is being applied to two specific e-learning courses, the design of which wa ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/41347
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/41347
ND
41347
Εναλλακτικός τίτλος
Applying risk analysis techniques to elearning educational data
Συγγραφέας
Γεωργακόπουλος, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Βουδούρη Αγγελική
Βρεττός Ιωάννης
Ψαρομήλιγκος Ιωάννης
Γιαλαμάς Βασίλειος
Μπαραλής Γεώργιος
Σπυριδάκος Αθανάσιος
Σαΐτη Άννα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ανάλυση κινδύνου; Ηλεκτρονική μάθηση; Ηλεκτρονικά μαθήματα; Διαχείρηση αποτυχίας ηλεκτρονικών μαθημάτων; Εκπαιδευτικοί κίνδυνοι
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
98 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)