Οι παράγοντες που συμβάλλουν στη δημιουργία της διάδοσης από στόμα σε στόμα: ένα μοντέλο προσομοίωσης στην περίπτωση των τούρκικων τηλεοπτικών σειρών

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή επιχειρεί να μελετήσει την δημιουργία της διάδοσης από στόμα σε στόμα στα πλαίσια της Τουρκικής τηλεοπτικής σειράς «Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής». Συγκεκριμένα, αυτή η διατριβή επιδιώκει την επίτευξη τεσσάρων ερευνητικών στόχων. Εξετάζονται τρεις σημαντικές κατηγορίες παραγόντων οι οποίες είναι οι σκηνοθετικοί και σεναριογραφικοί παράγοντες, οι παράγοντες που οφείλονται στο μάρκετινγκ επικοινωνιών της παραγωγής και οι κοινωνικοί παράγοντες. Ο πρώτος ερευνητικός στόχος της έρευνας είναι η εύρεση εκείνων των παραγόντων που είναι πιο σημαντικοί για την παραγωγή της διάδοσης από στόμα σε στόμα για κάθε συγκεκριμένη κατηγορία παραγόντων αλλά και του συνόλου και των τριών κατηγοριών παραγόντων. Ο δεύτερος ερευνητικός στόχος επικεντρώνεται η εύρεση συσχετίσεων μεταξύ των παραγόντων για την παραγωγή της διάδοσης από στόμα σε στόμα και της συχνότητας παρακολούθησης της συγκεκριμένης σειράς καθώς και της συχνότητας συζήτησης για τη σειρά. Ο τρίτος ερευνητικός στόχος ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis attempts to study the creation of the spread of word of mouth for the Turkish TV series “Suleiman the Magnificent”. Specifically, this thesis pursues four research objectives. It examines three major categories of factors which are: directing and screen writing factors, factors resulting in marketing communications of production, and social factors. The first research objective of the study is the identification of those factors that are most important for the production and spread of word of mouth for each particular class of agents but also for all three categories of factors. The second research focus is to find correlations between the factors of production by word of mouth spread and frequency of monitoring of this series as well as the frequency of discussion about the series. The third research goal is to find potential sub agents contained within the three main categories of factors. Finally, the fourth objective is to find a statistical model which foresees the pos ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37050
Εναλλακτικός τίτλος
The factors contributing to the creation and spread of word of mouth simulation: a model for Turkish television series
Συγγραφέας
Γεωργακαράκου, Χρυσάνθη Ηλίας
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Τσουρβάκας Γεώργιος
Βλαχοπούλου Μάρω
Γαρδικιώτης Αντώνης
Βέγλης Ανδρέας
Κορρές Γεώργιος
Βερβεροπούλου Ζωή
Χατζηθωμάς Λεωνίδας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Μάρκετινγκ επικοινωνιών; Διάδοση από στόμα σε στόμα; Διαφήμιση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
323 σ., πιν., σχημ., ευρ.