Άγχος και στάσεις απέναντι στην στατιστική: επιδόσεις φοιτητών των επιστημών αγωγής στο μάθημα της στατιστικής, με χρήση Τ.Π.Ε

Περίληψη

Οι στόχοι της διδασκαλίας του μαθήματος της στατιστικής δεν περιορίζονται μόνο στην απόκτηση της γνώσης των φοιτητών, αλλά και στη διαμόρφωση των στάσεων τους απέναντι στο συγκεκριμένο διδακτικό αντικείμενο. Η σπουδαιότητα της μέτρησης και της ερμηνείας των στάσεων των φοιτητών έγκειται στο γεγονός ότι μπορούν να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με την διαδικασία μάθησης της στατιστικής από τους φοιτητές και την αντίστοιχη επίδοσή τους.Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν η μελέτη της επίδρασης των στάσεων των φοιτητών/φοιτητριών απέναντι στην στατιστική και του άγχους προς τη στατιστική , στην επίδοσή τους στο συγκεκριμένο μάθημα. Τέθηκε η υπόθεση ότι η επίδοση των φοιτητών στο μάθημα της στατιστικής σχετίζεται με το μαθηματικό τους υπόβαθρο, τις προηγούμενες εμπειρίες στη στατιστική και στις Τ.Π.Ε., την εμπλοκή στη μαθησιακή διαδικασία, όπως και με τις στάσεις και το άγχος απέναντι στη στατιστική. Οι συμμετέχοντες ήταν 435 φοιτητές/φοιτήτριες του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Πρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The goals of teaching statistics are not just limited to the acquisition of knowledge of students, but also in shaping their attitudes toward the specific subject. The importance of measurement and interpretation of the attitudes and anxiety of students is that they can be draw useful conclusions on the statistical learning process by students and their respective performance.The aim of this study was to investigate the impact of Early Childhood Education student's attitudes and anxiety toward statistics on achievement in statistics courses. It was hypothesized that achievement was related to students’ background in mathematics, prior statistical and ICT experience, and involvement in learning process, as well as to attitudes toward statistics and anxiety. Participants were 435 students of the Department of Education and Early Childhood Education of the University of Athens.The study of attitudes toward statistics was conducted by using the SATS questionnaire, which includes four compo ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/35960
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35960
ND
35960
Εναλλακτικός τίτλος
Anxiety and Attitudes toward Statistics: education students’ achievement in statistics courses using Information and Communication Technologies
Συγγραφέας
Μάνεσης, Διονύσιος (Πατρώνυμο: Μαρίνος)
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
Γιαλαμάς Βασίλειος
Χασάπης Δημήτριος
Μπεχράκης Θεόδωρος
Αθανασίου Κυριάκος
Τσελφές Βασίλης
Βουδούρη Αγγελική
Σοφιανοπούλου Χρύσα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Φοιτητές των Eπιστημών Aγωγής; Διδακτική της στατιστικής; Στάσεις και άγχος απέναντι στη στατιστική; Υποδείγματα δομικών εξισώσεων; Ανάλυση διαδρομών; Πρόβλεψη της επίδοσης των φοιτητών στο μάθημα της στατιστικής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
269 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)