Ιστορικά γεγονότα και ιδεολογήματα κατά τη διδασκαλία της ιστορίας στη δεκαετία 1950-1960 στο δημοτικό: ερευνητικές προσεγγίσεις
Περίληψη
Το μάθημα της ιστορίας ενώ διαμορφώνει κατευθύνσεις ανάπτυξης της ιστορικής συνείδησης στα μέλη μιας κοινωνίας από την άλλη όμως συνιστά μια προβληματική περιοχή όπου υπεισέρχονται γενικότερα εθνικά θέματα, κοινωνικές κατευθύνσεις αλλά και προβληματισμοί λόγω του ότι σε κάθε χώρα και σε κάθε περίοδο διαμορφώνονται διαφορετικές προοπτικές, διαφορετικοί σκοποί κτλ. Η εργασία μας εστιάστηκε στη μελέτη του μαθήματος της ιστορίας στο δημοτικό σχολείο ως προς τα ιστορικά γεγονότα και τα αντίστοιχα ιδεολογήματα κατά την περίοδο 1950-1960. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι στην περίοδο αυτή η μεταλλακτική δύναμη του μαθήματος της ιστορίας διαμορφώνει πολλές φορές μια τυπολατρική μορφή σύλληψης της παιδείας για τα μεταγενέστερα χρόνια.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In this dissertation, our concern is about the historical facts and ideological use of history in the elementary school during the period 1950-1960. We could say that the period 1950-1960 forms a kind of matrix-a distortional one many times, in order to create and develop ideological and educational directions. Also, the alternative force of history course forms many times a standardization of education for the coming years.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (166.52 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.